Sweet Bumblebee.
Bonjour!

Can I know what is meaning of heart?
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Story About The Best


jawap soalan .
Rabu, 14 Disember 2011 | 9:24 PTG | 0 panda
assalammualikum . time untuk jawap bermainan yg kejadah tu . HAHA . ecah ta faham langsung . nasib baik ad zatyy ezwa . die banyak tolong ecah . hee . terima kasih zatyy . now ecah nk jawap permainan tu .


11 things about me : ecah

1) Norherlyana binti mastar . name nie tertulis kat surat beranak aku . and nme nie jgak makngah
aku yang bagi .
2) peragai aku pulak , ta suka budak yg berperagai gedik and bajet lawa .
3) susah nk bertegur if aku ta kenal . tapi aq suka senyum . :)
4) ta suka bising-bising if aku tengah tade mood .
5) aku kuat nangis if aku ta dpat ap yang aku nk and kehilngan sesuatu yg paling aq sayang .
6) suka makanan yang mak aku masak . beli kat kedai , time mak aku and bpak aku balik kg .
7) suka berkawan . kw sombong ngn aku , aku lagy sombong ngn kw .
8) aku seorang yang baran btw , aq memang cepad mengamuk and ta de mood . kalau nmpk muke aku masam baik ta pyah bnyak tnye . sbb time tu mesti aku tengah tade mood .
9) cepad sayang kpde seseorang atau brg .
10) anak last dlm family aku . tapi aku ta manje ngn dorang peacee.
11) aku sayang semua orang .



soalan yang aku kene jawap .

1) pernah ta awak dpat nickname yang pelik ?
-pernah . iaitu tembikai . beta yang bgy name nie .

2) awk suka ta bf awk text ngn perempuan lain ?
-semestinya tak . sbb sye kuat jeles .

3) awak suka ta membebel ?
-ta suka .

4) suare awak ad ta mcm salena gomez ta ? habes tu suare awk mcm sape ?
-ta dew pun . suare sye mcm sye lha . haha

5) stat makeup darjah bpe ?
- form 1 .

6) ex awak paling awk benci gile babi ?
- ta dew pun . semua oke . ;)

7) suka lyan lagu ap ?
-lagu jiwang .

8) kenangan pahit yang awk pernah lalui ?
- hp ilang slame 2 tahun berturut-turut .

9) kalau masa bule berputar balik ,apa yang akan awk buat ?
-saya nk setia ngn capital S and belajar betol-2 .

10) awak suka ta peragai kite nie ? jujur -.-
-semestinya suka . :) awk baik ,cantik pulak tu . btw , kte baru kenal kn kn .:)

11) makan berape kali sehari ? ta takut gemok ke ?
- 2 kali . memang dha gemok pun -..-



soalan untuk yang di tag .

1) pernah ta dpat nickname yang pelik ?
2) peragai pelik awk ?
3) ex bf yang paling awk still syg smpai skrg ?
4) ex bf yang paling awk benci gile-gile babi ?
5) suare awk ad mcm siti nurhaliza ta ? kalau ta mcm sape ?
6) awk suka dgar lagu ap ?
7) kenagan pahit yg pernah awk lalui ?
8) kalau masa bule berputar , ap yang awk akan buat ?
9) awak suka sye ta ? jujur -.-
10) awak suka ta bf awk text ngn betine lain ?
11) berape kali sehari awak makan ? ta takut gemok kew ?


yang die tag :*
:beta bela amin
:nurul fateha
:syazana haironi
:fatin farhana
:mieyra syakira
:bubu amok
:amy syahazirah
:dekwa photographyy
:niza qhairah
:bubu munchet
:ain ali


Older Post | Newer Post