Sweet Bumblebee.
Bonjour!

Can I know what is meaning of heart?
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Story About The Best


No title
Khamis, 10 Mei 2012 | 8:47 PG | 0 panda
Assalammualikum , hye korang ap khabar ? sihat ta ? alololo sian blog aku nie dha terbiar . lame sgt dha aku ta jengok2 . tengok dha berhabuh dha . wahai blog yang akuu sayang . jgan majok ye yang . kte bz nk PMR lha . sbb uh ta de mase nk jengok2 awk . ap awk rindu kte blog ? atetete kte lgy + + rindu awk . k bodoh nie melewey kan kte . tape lha lame punye pasal ta update blog nie . so hari nie kte storey bebanyak k .act banyak gile nk cete . tapi ta tahu nk cete yg mane satu . oke straight to the point >.-

oke mase first2 masok sekolah dulu , dalam kelas aku nie ad sorang mamat , bule lha tahan ensem die . tapi capital S aku lgy ensem ah . aku suka curik2 pandang die time dlm kelas . hikhik malu nie malu nie >< then terminat pulk kat die , so ap lagy mintak tolong fateha suruh mintakn nom telifone die ah . haha , lepas uh contact2 . lelama die makin sombong and sombong , so buat bodoh je ah . kumbang bukan seekor . minat ta bereti aku suka die :P tapi kekadang die ad siket YY . haha k menyampah peragai YY die tu . oke dha abs dha :D

EXAM :oke minggu depan dha exam pertengahan tahun , sekejap je mase bejalan kn ? serius belom sedia lgy nk ambik PMR . yallah permudahkan lha semua pebelajaran aku yallah , berikan lha semangat untuk menutut ilmu yallah . padamu aku berserah yallah .AMIN. awal2 sekolah je dulu dpat cuti . tapi now , baru cadang nk cuti esok tapi cikgu dha bgy homework mcm cuti sebulan . dengan keje kursus belambak . oke serius kusut . mak ngn ayah aku siap suruh aku on9 lgy , sbb tengok aku mcm dha serabut gile buat homework . haha . nie makan die , tahun lepas madah ponteng je . tahun nie harapan lha kan nk ponteng2 bagai . oke tape terima je akikat yang tahun nie aku kene belajar . aku nk buktikan kat family aku yang aku bule bangga kn dorang :') oke dha abs dha pasal exam :D

oke dha ta tahu dha nk storey ap lagy . ah , penat perah otak carik idea auu . it's okey , untuk blog tercinta aku nie , aku sanggup buat ap je untuk die . acalkan die ta tinggalkan aku :P blog2 aku rindu capital S aku ah :/ kesian ta aku blog ? aku terpakse tahan perasaan nie sorang :'( oke now aku tinggal dua je BFF sian ta aku ? buat ap kalau bnyak BFF tapi semua ta fhm perasaan aku kan ? oke aku syg BFF aku Beta and Fateha :) oke lah bye , hope korang sudi bace storey aku yg agak merepek nie oke >.- 


Older Post | Newer Post